Tickets zijn acties. Wanneer er bepaalde werkzaamheden moeten worden verricht, wordt hier een ticket voor aangemaakt. Een ticket kan de status Open, In Wachtrij  of Opgelost  hebben.

Aan de linkkant is een lijst te zien met alle filter-mogelijkheden. Zo kan er gefilterd worden op status  en afdeling.

Door middel van de blauwe knop Afdelingen kunnen de verschillende afdelingen beheert worden. Ook is een oranje knop met een map-pictogram te zien. Deze knop brengt u op een pagina waarop alle tickets staan. Afgeronde tickets worden namelijk na 2 weken uit de lijst gehaald, maar zijn dus nog wel te bekijken.

Het is mogelijk om een taak aan te maken door op het blauwe agenda-icoon in het ticket te klikken. Het onderwerp en de beschrijving worden dan naar een taak in de agenda gekopieerd.

tickets

Wanneer een ticket belangrijk is, kan het vinkje belangrijk aangevinkt worden. Belangrijke tickets komen altijd bovenaan te staan. Als het ticket afgerond is wordt deze weer naar beneden geschoven.

Alle tickets worden gesorteerd op status. Dit houdt in dat openstaande tickets het eerst zichtbaar zijn. Gevolgd door tickets die in de wachtrij staan. En daarna de opgeloste tickets.

Als er een ticket aangemaakt is, wordt er een e-mail verstuurd naar de leden van de afdeling waar de ticket aan gekoppeld is. In deze e-mail is het ook mogelijk op een link te klikken om zo de ticket te openen.